Monday, April 25, 2011

It's my turn to become emo
i hate myself so much
hate for being such ugly me.

我恨我自己如此的懦弱
如此的依赖
如此的害怕改变
甚至愚蠢

对自己的生命掌握得越是有心无力
路,该怎么走?
自问却得不到自答
原来我只不过如此

如此渺小
如此若有似无
如此轻易被忽略,忽视

我懂,也暸
我,也不过如此
是我自己看不开!

2 comments:

  1. girl... u emo emo too le... cos our exam is coming..

    ReplyDelete
  2. I just saw this post.. Should be 'recover'from your emo now eh ? Jia you ah !

    ReplyDelete